همیار وب


چقدر برای من هزینه خواهد داشت؟ در واقع عبارتی است که ما در مورد سفارش تولید محتوا بارها و بارها می شنویم (و به زبان می آوریم) و هیچ کس پاسخ نمی دهد. طیف وسیعی از هزینه های تولید محتوا در همه جا وجود دارد. اما باید گفت همه چیز بستگی به بودجه شما دارد، می خواهید چه کسانی را استخدام کنید و چه خدماتی می توانند برای شما ارائه دهند.

پاسخی که در مقابل سوال خود دریافت می کنید: “بستگی به میزان کار دارد” مطمئنا پاسخ دلخواه شما نیست؛ بنابراین، به همین دلیل است که ما هزینه های بازاریابی محتوا را در مراحل مختلف را ارزیابی می کنیم تا روشن کنیم که کار شما چقدر هزینه دارد و جزئیات کار را با شما به اشتراک می گذاریم.

تولید محتوا چیست؟

تولید محتوا یعنی مقاله ها، تصاویر و ویدئو هایی که در وب سایت خود قرار می دهید؛ میان تمامی مقاله ها و متن هایی که در مورد کسب و کارتان می نویسید از اهمیت بیشتری برای سئو برخوردار است. هزینه تولید محتوا و قیمت محتوا برای کسب‌وکارتان، عواملی مهمی هستند که باید به دقت به آن توجه کنید. تعرفه تولید محتوا، به عوامل مختلفی وابسته است که در ادامه به آن می‌پردازیم. حواس‌تان باشد: بیشتر از آن‌چیزی که لازم است پرداخت نکنید!

پیش از هر چیز، لازم است با عوامل تاثیرگزار بر تعیین هزینه تولید محتوا آشنا شوید. اینکه بدانیم چه پارامترهایی بر تعین تعرفه تولید محتوا نقش دارند، کمک می‌کند که بتوانید تصمیم بهتری بگیرید.

در بحث سئو به یکی از مباحثی که بسیار تاکید میشود موضوع تولید محتوا می باشد که این حاکی از اهمیت و مهم بودن محتوا در بحث سئو می باشد.

کارشناس تولید محتوا کیست؟

متخصص های تولید محتوا که بر اصول سئو سایت آشنا هستند و از طریق تولید محتوا و سئو نویسی می توانند برای سایت شما در زمینه تخصصی کسب و کارتان ارزش زیادی را به مشتری منتقل کنند تا متوجه مزایا بازاریابی درون گرا بشوید.

 

ارتباط تولید محتوا و سئو چیست؟

درواقع اگر محتوا وجود نداشت گوگل کارایی خودر را از دست می داد؛ گوگل با جستجو میان محتوا مردم را به محتوا مورد نظرشان می رساند. پس اگر میخواهید سئو بگیرید، بیرحمانه محتوا تولید کنید و در سایت خود درج نمایید. سئو و بازاریابی محتوا رابطه مکمل دارند

درواقع سئو تقاضا می ‌آفریند و بازاریابی محتوا به تقاضا ها پاسخ می‌ دهد. واضح است که سئو بدون محتوا معنایی ندارد؛ شما به واژه‌ ها، کلمات کلیدی، مقالات، عکس و فیلم و … نیاز دارید تا بتوانید حرفی از سئو به میان آورید. به قول یک کارشناس، سئو یعنی کلمات کلیدی، و بازاریابی محتوا یعنی استفاده از این کلمات کلیدی؛ و تنها راه برای استفاده از کلمات کلیدی این است که شما آن ‌ها را به ‌صورت استراتژیک در محتوا خود به‌ کارگیرید.

انواع محتوا کدام هستند؟

محتوا متنی: از محتوا متنی برای انتقال ارزش به کاربر و سئو سایت استفاده می شود.

محتوای صوتی: از محتوای صوتی برای انتقال ارزش به کاربر و سئو سایت استفاده می شود که درواقع همان پادکست می باشد.

محتوای تصویری: همچون تیزر و موشن گرافیک علاوه بر قدرت انتقال مفاهیم بالا؛ در سئو سایت شما نیز موثر است.

نحوه محاسبه هزینه تولید محتوا چگونه است؟

چه کسانی را برای تولید این محتوا استخدام می کنید؟ باز هم ، همه چیز در مورد متغیرها است. چه نوع محتوایی ایجاد می کنید – نوشتاری ، صوتی ، تصویری ، ویدئویی؟ هزینه سفارش تولید محتوا چقدر است؟ چه نوع تحقیق و گزارش اصلی مورد نیاز است – آیا این یک فهرست یا یک ویژگی است؟

متغیرهای زیاد ، زمان بسیار کم. گاهی اوقات ، هزینه های تولید محتوا نیز ممکن است با استراتژی محتوا همپوشانی داشته باشد.

هزینه تولید محتوا بر اساس تعداد کلمات محاسبه می شود. مثلا اگر مقاله ۱۰۰۰ کلمه ایی بخواهید عدد ۱۰۰۰ در مقدار هزینه هر کلمه ضرب می شود.

هزینه سفارش تولید محتوا

 

پرداخت هزینه سفارش تولید محتوا

تا به اینجا مقاله به معرفی تولید محتوا و انواع آن اشاره کردیم اما در رابطه با پرداخت هزینه آن در ادامه توضیح می دهیم.

بعد از نوشته شدن محتوا و ارائه آن نوبت به پرداخت هزینه میشود؛ هزینه ای که کاربر به کارفرما پرداخت می کند و هزینه ای که کارفرما به نویسنده می دهد.

در اکثر موارد با بد حسابی کارفرما مواجه می شویم؛ اما راه حل چیست؟؟

شما می توانید با سایت معتبر در ارتباط باشید و از آن استفاده کنید ؛ حال سوال این است که کدام سایت معتبر است؟ ما در این مقاله سایت SEO EDU را معرفی می کنیم.

مزایا انتخاب سایت SEOEDU چیست؟

خصوصیات محتواهایی که در سایت SEOEDU تولید می شوند:

  1. محتوا کاملا یونیک و اختصاصی
  2. تولید محتوا با رعایت اصول سئو
  3. تضمین کیفیت محتوا در seoedu
  4. امکان ویرایش و ادیت برای محتوا
  5. کیفیت بسیار بالای محتوا در قبال هزینه مناسب

تمامی نکات سئوی پایه در تولید محتوا و چگالی کلمات کلیدی اصلی و فرعی، روان بودن محتوا، عنوان بندی، استفاده از کلمات کلیدی مرتبط و طراحی عناوین مرتبط و… رعایت میگردند.

ویراستار سئو کار پس از نویسنده بر روی محتوا تولید شده ویراستاری می نماید و درصورت وجود مشکل آن را بر طرف می سازد.

در هر محتوا به ازای هر 300 تا۲۵0 کلمه یک عکس مرتبط درج می شود.

علامت گذاری ها (ویرگول، نقطه، بولت و شماره گذاری ها) در تولید محتوا به صورت کامل رعایت می شود.

خدمات تولید محتوا در تیم SEOEDU در زمینه های تخصصی زیر ارائه می شود:

  • تولید محتوا برای سایت های فروشگاهی
  • تولید محتوا برای سایت های گردشگری
  • تولید محتوا برای سایت های خدماتی
  • تولید محتوا برای سایت های علمی
  • تولید محتوا برای سایت های آموزشی
  • تولید محتوا برای سایت های خبری
  • تولید محتوا برای سایت های فرهنگی
  • تولید محتوا برای سایت های مذهبی
  • تولید محتوا برای سایت های سرگرمی

سفارش تولید محتوای متنی شامل مراحل زیر می شود:

تعیین کلمات کلیدی یا عناوین محتوا ها که توسط شما یا تیم SEO EDU انجام می شود

تالیف یا ترجمه که توسط نویسنده های SEOEDU انجام می شود.

ویراستاری از نظر سئو که توسط ویراستاران سئوکار SEOEDU انجام می شود.

برای ثبت سفارش خود، کافی است در وب سایتseoedu.ir  ثبت نام نموده و سفارش تولید محتوا خود را ثبت نمایید. ما سعی داریم تا محتواها را در کمتر از 24 ساعت در اختیار شما قرار دهیم تا شما از برنامه های کاری خود عقب نمانید.

اصول تولید محتوای متنی چیست؟

چگالی کلمات کلیدی، عنوان بندی، روان بودن متن و خرج کردن کلمات کلیدی در ابتدای پاراگراف ها از اصول ابتدایی تولید محتوا هست که در تیم SEOEDU به صورت کامل رعایت می شوند. البته ما همچنان در حال رصد الگوریتمهای گوگل هستیم و روش های نگارش را به روز میکنیم.

هزینه سفارش تولید محتوای فارسی

تعیین قیمت تولید محتوای متنی فاکتورهای زیادی را به همراه دارد که از اصلی‌ترین این فاکتورها می‌توان به کیفیت کار محتوا نویس اشاره کرد، همچنین عناصری مثل طول محتوای ، تجربه نویسنده محتوا و برندی که در زمینه محتوا از خود ساخته نیز مرتبط است. البته ناگفته نماند که تخصصی بودن متن محتوا هم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است؛ پس مبلغ تولید محتوا نوشتاری را این فاکتور ها تعیین کرده که از اهمیت بالایی برخوردارند.

هزینه محتوا، هزینه‌ای است که در ازای دریافت خدمات تولید محتوا پرداخت می‌شود. در دنیای دیجیتال شرکت ‌ها و مجموعه ‌های صاحب کسب و کار، بدون فعالیت در فضای آنلاین نمی‌ توانند به موفقیت برسند. به همین دلیل ضروری است که تولید محتوای سایت ‌ها و صفحات مجازی خود را به افراد خبره و حرفه‌ای این حوزه با اهداف مالی و قیمتی مورد نظر خود بسپارند. در همین راستا برای تولید محتوا دو راه دارند؛ یا باید یک نویسنده و تولیدکننده محتوا با هزینه‌های ثابت استخدام کنند و یا تولید محتوای خود را با قیمتی معقول برون ‌سپاری کنند؛ اگر سایتی محتوا مناسب نداشته باشد به راحتی می تواند مخاطبان خود را از دست بدهد و علاوه بر از دست دادن مخاطبان هزینه ‌های بی دلیلی را صرف محتوا کرده است، در مقابل اگر با هزینه‌ای معقول محتوا سایتی غنی و با کیفیت داشته باشید ، سایت شما در ذهن کاربران و بازدیدکنندگان ماندگار می‌شود.

عوامل تعیین‌کننده قیمت محتوا

تعرفه تولید محتوا با توجه به نوع محتوا، تعداد کلمات، زمان تحویل و… متغیر است. به طور کلی برخی از ملاک‌ های تعیین تعرفه تولید محتوا به شرح زیر است:

تاثیر کیفیت محتوا بر روی قیمت

طبیعتا اگر به دنبال محتوای با کیفیت هستید باید هزینه بیشتری پرداخت کنید؛ اما پرداخت هزینه بیشتر به معنی هدر دادن سرمایه نیست چرا که محتوا باکیفیت در طول زمان می ‌تواند موجب افزایش مشتریان شما و بازگشت سرمایه شود.

متغیر بودن قیمت انواع محتوا

بر اساس نوع محتوا قیمت آن متفاوت خواهد بود. هزینه تولید محتوای تالیفی با هزینه تولید محتوای ترجمه‌ شده یکسان نیست.

تاثیر تعداد کلمات محتوا بر روی هزینه کل

معمولا هزینه تولید محتوا بر اساس هر کلمه محاسبه می‌ شود و درنتیجه هرچه تعداد کلمات بیشتر باشد قیمت تولید محتوا نیز بیشتر خواهد بود.

همچنین میزان تعرفه برای حجم محتوا بسته به حجم محتوا قیمت آن نیز متفاوت است.

زمان تحویل محتوا و تاثیر قیمتی آن

بسیار مهم است که هر پروژه‌ای در زمان مناسب و مورد توافق طرفین آماده و تحویل داده شود. بعضی از مطالب و محتوا ها باید حتما در یک زمان خاص منتشر شوند به همین دلیل اگر به موقع آماده نشوند و تولیدکننده بد قولی کند ممکن است به سفارش‌دهنده محتوا خسارت وارد شود؛ بعضی از محتوا ها باید فوری و به صورت فشرده آماده شوند که این مساله می‌تواند در تعرفه قیمت تولید محتوا تاثیرگذار باشد.

قیمت تخصصی بودن محتوا

برای تولید مقاله و محتوا تخصصی بهتر است از نویسندگانی استفاده شود که در آن زمینه متخصص باشند و تبحر کافی داشته باشند؛ هزینه تولید متون تخصصی به دلیل زمان‌ بر و دشوار بودن آن، بیشتر از متون عمومی است. هرچه مقاله تخصصی ‌تر باشد به مهارت و دانش بیشتری نیاز دارد به همین بهتر است تولید چنین محتواهایی را به شرکت‌های معتبری همچون SEOEDU بسپارید که از نیروهای ماهر و متخصص تشکیل شده باشد.

ارتباط سئو و تولید محتوا

 

مطابقت محتوا با اصول سئو

رعایت اصول سئو مهم ‌ترین بخش محتوا شما به شمار می رود؛ اما هر نویسنده‌ای با اصول سئو آشنایی ندارد؛ در نتیجه حتما تولید محتوا خود را به افرادی بسپارید که با سئو و نحوه رتبه‌ بندی در موتورهای جستجو آشنا باشند. البته همیشه به یاد داشته باشید که هرچه یک محتوا باکیفیت ‌تر باشد طبیعتا هزینه تولید آن بیشتر خواهد بود.

بازه قیمت تولید محتوا

امروزه قیمت تولید محتوا بر اساس معیار هایی مشخص می شود؛ از حداقل هرکلمه ۱۰ تومان تا حداکثر ۲۰۰ تومان است که این قیمت را کیفیت بالا هر کدام از موارد ذکر شده تعیین می‌کند ولی گفتنی است که در کنار این فاکتور ها عنصر برند هم بی‌ تاثیر نخواهد بود. در نتیجه هزینه‌ های جاری برای تولید محتوا توسط برند ها کمی اختلاف داشته که این اختلاف تضمینی است؛ برای کیفیت بالایی که در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند؛ SEOEDU مفتخر است در کنار قیمتی رقابتی کیفیتی مثال‌ زدنی و رقابتی را به مشتریان خود ارائه دهد.

مشاوره رایگان بازاریابی محتوایی:

اگر استراتژی تولید محتوا ندارید به صورت رایگان از متخصصین SEOEDU مشاوره بگیرید. به عبارت دیگر اگر نمی دانید در کدام زمینه باید تولید محتوا نمایید، ما به شما کمک میکنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

پس اگر نیاز به مشاوره دارید و میخواهید با یک تیم حرفه ای برای تولید محتوا کسب و کار خود کار کنید، ما آماده همکاری با شما هستیم، کافیست فقط با از طریق وبسایت به نشانی seoedu.ir یا با شماره 09130904084 در تماس باشید.

تعرفه های طراحی سایت

میزبانی وب ابری ایران

میزبانی وب ابری اروپا

درج محتوای سایت

دانشنامه شهر الکترونیک کرمان

Share:
خدمات طراحی و میزبانی وب | طراحی فروشگاه اینترنتی | طراحی سایت شخصی | طراحی سایت شرکتی | طراحی سایت خبری | طراحی سایت مشاغل و نیازمندی ها | طراحی سایت دایرکتوری | خدمات درج محتوای سایت

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها.